Ilość produktów: 0

Wartość: 0.00 PLN

Płatności i wysyłki

Formy płatności:

Przelew banowy na konto Przedpłata na konto
prosimy o dokonanie przelewu (w wysokości wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki) na podany w e-mailu numer rachunku w terminie 5 dni od złożenia zamówienia.

 

 

PayPal
to wygodna, bezpieczna forma płatności w Internecie, która nie wymaga ujawniania innym numeru karty kredytowej. Za pomocą systemu PayPal możesz płacić i akceptować płatności kartą kredytową oraz z konta PayPal.

 

PayU
szybkie i bezproblemowe dokonywanie płatności. Zapłaty dokonujesz przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, za pomocą serwisu PayU.pl. Serwis PayU.pl umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej (Visa, Master Card) lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.

 

Nie akceptujemy płatności niektórymi kartami Visa Electron oraz edc/Maestro. O tym, czy dana karta Visa Elektron może być używana przy płaceniu w internecie, decyduje bank-wystawca karty. Informacje dotyczące karty płatniczej przesyłane są bezpośrednio pomiędzy klientem a serwwisem PayU i nie są udostępniane obsłudze naszego sklepu. Znane one są tylko bankowi rozliczającemu transakcje.

Transakcje obsługiwane przez PayU zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa. Przy płatności PayU nie pobieramy żadnych dodatkowych prowizji.

W przypadku powstania nadpłat na koncie obowiązują następujące zasady zwrotu:

  • na rachunek bankowy (należy podać numer rachunku)
  • przekazem pocztowym (kwota nie może być niższa niż 10,00 zł. Koszt przekazu ponosi Klient: 5,20 zł + 1% od zwracanej kwoty)
  • na kartę kredytową (jeżeli zamówienie było opłacone taką formą).

Ze względu na bezpieczeństwo środków pieniężnych Klienta polecenie zwrotu nadpłaty może nastąpić po otrzymaniu decyzji od Klienta drogą mailową wysłanego z konta e-mail zarejestrowanego w Sklepie SONIQA. Sklep ma prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu.

Formy wysyłki:

Przesyłka kurierska

Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera DPD - do 48 godziny od momentu nadania przez nas paczki. Przesyłka w ciągu 24 godzin znajdzie się w najbliższym dla odbiorcy przedstawicielstwie firmy DPD. Powinna być dowieziona najpóźniej w ciągu następnych 24 godzin do odbiorcy lub można ją odebrać samodzielnie. Jeżeli konieczna jest dostawa na drugi dzień od nadania przez sklep SONIQA radzimy kontakt z firmą DPD w celu ustalenia godziny dostawy.

Przesyłki dostarczane są w dni robocze w godzinach 11-18 (w zależności od lokalizacji adresata). SONIQA nie gwarantuje dostawy przesyłki w konkretnym przedziale godzinowym. Celem ustalenia godziny dostawy prosimy kontaktować się bezpośrednio z przedstawicielem firmy DPD. W przypadku nieobecności adresata można przesyłkę odebrać osobiście bądź zamówić drugie nieodpłatne doręczenie na adres (tylko na ten, który został podany w zamówieniu jako adres wysyłki). Termin na odbiór przesyłki wynosi 3 dni i jego bieg rozpoczyna się od dnia następnego po awizowaniu przesyłki. Brak pozostawionego awizo nie świadczy o braku próby dostarczenia przesyłki.

Numer listu przewozowego otrzymasz w e-mailu informującym o wysłaniu paczki. Na stronie www.dpd.com.pl możesz zlokalizować swoją przesyłkę oraz znajdziesz tam numery telefonów do przedstawicielstw.

Odbiór osobisty

Sklep umożliwia odbiór zamówienia (Paczki) w: punkcie odbioru w Koszalinie (ul. Jana Pawła II 20) dni robocze, w godz. 9.00-15.00; możliwy odbiór paczek opłaconych. Zamówienia wysyłane są do punktu przez Sklep w dni robocze, najczęściej następnego dnia po skompletowaniu zamówienia i zaksięgowaniu zapłaty.

Koszt wysyłki zamówień do punktu odbioru wynosi 0 zł.